לינוי אשרם מדליית זהב / לינוי אשרם סגנית אלופת העולם בקרב רב: "עדיין לא מעכלת ... : לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו).

לינוי אשרם מדליית זהב / לינוי אשרם סגנית אלופת העולם בקרב רב: "עדיין לא מעכלת ... : לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו).. שכלול הציונים הקנה לה את מדליית הזהב. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב! רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית.

שק הציפיות איתו הגיעה לינוי אשרם לטוקיו 2020 הוכיח את עצמו. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות. כמה גאווה מרגש עד דמעות! המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית.

המשחקים האירופיים: שתי מדליות זהב ללינוי אשרם
המשחקים האירופיים: שתי מדליות זהב ללינוי אשרם from ynet-images1.yit.co.il
זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. תרגיל הזהב של לינוי אשרם באליפות אירופה 2020. אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים. המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. אשרם הייתה אדירה מהפתיחה עד לסיום; נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב!

אין טוב מזה, אין מתוק מזה.

אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800. המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: לינוי אשרם חתומה היום (שבת) על אחד ההישגים הספורטיביים הגדולים ביותר של ישראל, כשניצחה בגמר ההתעמלות האומנותית וזכתה במדליית זהב אולימפית באולם הארייאקה בטוקיו. למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים. מדליית זהב שנייה למתעמלת לינוי אשרם בתרגיל האלות במשחקים האירופיים במינסק. כמה גאווה מרגש עד דמעות! לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. אין טוב מזה, אין מתוק מזה. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל.

המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800.

לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בגביע האתגר
לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בגביע האתגר from www.ynet.co.il
לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. שק הציפיות איתו הגיעה לינוי אשרם לטוקיו 2020 הוכיח את עצמו. Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. תרגיל הזהב של לינוי אשרם באליפות אירופה 2020. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. אשרם הייתה אדירה מהפתיחה עד לסיום; הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב:

עד לפני כמה שנים זה נראה כמו חלום ליל קיץ.

לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. היום בטוקיו החלום הפך למציאות. אין טוב מזה, אין מתוק מזה. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: הרגע שהמציל בחוף גורדון הודיע בכריזה שלינוי אשרם הביאה זהב וכל החוף התחיל למחוא כפיים כולל החבר'ה של המטקות שעצרו למרות אחלה סשן. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. מדליית זהב לישראל בגרנד סלאם תא. לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות.

לינוי אשרם עלתה היום (שבת) כמו מלוע של תותח וזכתה במדליית הזהב בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית כשהיא משאירה מאחור את התאומות אברינה, ועולה על אחרי ההישג ההיסטורי שהיה לפעם הראשונה בתולדות המדינה, קיבלנו גם בפעם הראשונה אי פעם מדליית זהב בהתעמלות אמנותית. Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם: היום בטוקיו החלום הפך למציאות. הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: כמה גאווה מרגש עד דמעות!

על גג העולם - לינוי אשרם האלופה הביאה לנו מדליית זהב ...
על גג העולם - לינוי אשרם האלופה הביאה לנו מדליית זהב ... from ashdodnet.com
פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם. מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. לינוי אשרם עלתה היום (שבת) כמו מלוע של תותח וזכתה במדליית הזהב בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית כשהיא משאירה מאחור את התאומות אברינה, ועולה על אחרי ההישג ההיסטורי שהיה לפעם הראשונה בתולדות המדינה, קיבלנו גם בפעם הראשונה אי פעם מדליית זהב בהתעמלות אמנותית. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה.

אשרם הייתה אדירה מהפתיחה עד לסיום;

נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים. ביקורת חריפה ברוסיה על הזכייה של לינוי אשרם במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם: עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל.

Posting Komentar

0 Komentar